Soms lijkt het alsof de clicks alle bricks al verslagen hebben. Maar niets is minder waar. Sterker, in de winkel gebeurt hét. Wat precies? Daar kunnen mediamerken je alles over vertellen. Van content tot traffic, dat soepeltjes naar een volle winkelmand leidt.
Blogs
Onderstaande blogs en rapporten zijn zeer geschikt als basis voor een strategische discussie.
Het gaat daarbij niet alleen om retailers, maar ook om andere stakeholders zoals merkeigenaren, producenten, groothandels, logistieke dienstverleners en (winkel)vastgoedeigenaren.
Zin om te sparren met een ervaren en ondernemende OmniChannel Executive die als directeur verantwoordelijk en betrokken is geweest bij grote transities van internationale retailers en merken? Ik begrijp de uitdagingen, spreek de taal van de ondernemer en geef klanten zowel binnen als buiten Rabobank richting in de uitdagende retail- en groothandelssector over hoe om te gaan met de fundamentele veranderingen in consumentengedrag, demografie, concurrentie en technologie.
Huidige / recente opdrachten binnen Retail, Wholesale en FMCG: Voorzitter Franchiseraad | Voorzitter Raad van Advies | Dagvoorzitter | Lid Raad van Advies | Strategisch adviseur | Personal coach voor DGA's | Public Speaker
Ik ben bereikbaar via deze contactgevens of dit contactformulier. Mijn profiel staat uiteraard op LinkedIn.
BLOG: Fysieke winkels blijven relevant
Interiew met het NVER Magazine, over het leukste vakgebied dat er is: retail.
Fysieke winkels blijven relevant. Maar dan moet je als winkelier wel wat gaan doen! Pakhuizen met een kassa voegen niets toe.
Zin om te sparren met een ervaren en ondernemende OmniChannel Executive die als directeur verantwoordelijk en betrokken is geweest bij grote transities van internationale retailers en merken? Ik begrijp de uitdagingen, spreek de taal van de ondernemer en geef klanten zowel binnen als buiten Rabobank richting in de uitdagende retail- en groothandelssector over hoe om te gaan met de fundamentele veranderingen in consumentengedrag, demografie, concurrentie en technologie.
Ik ben bereikbaar via deze contactgevens of dit contactformulier. Mijn profiel staat uiteraard op LinkedIn.
Missie:
Olaf Wil Ondernemers Langdurig Activeren om te Renderen.
Visie:
Fysieke winkels moeten excelleren in de executie en slim digitaliseren.