Pers

Onderstaande artikelen en interviews zijn zeer geschikt als basis voor een strategische discussie. Het gaat daarbij niet alleen om retailers, maar ook om andere stakeholders zoals merkeigenaren, producenten, groothandels, logistieke dienstverleners en (winkel)vastgoedeigenaren.

Vanuit onze maandelijkse Rabobank RetailUpdates, andere publicaties en allerlei blogs en vlogs wordt ik regelmatig benaderd door de landelijke pers en vakpers.

Zin om te sparren met een ervaren en ondernemende OmniChannel Executive die als directeur verantwoordelijk en betrokken is geweest bij grote transities van internationale retailers en merken? Ik begrijp de uitdagingen, spreek de taal van de ondernemer en geef klanten zowel binnen als buiten Rabobank richting in de uitdagende retail- en groothandelssector over hoe om te gaan met de fundamentele veranderingen in consumentengedrag, demografie, concurrentie en technologie.

Huidige / recente opdrachten binnen Retail, Wholesale en FMCG: Voorzitter Franchiseraad | Voorzitter Raad van Advies | Dagvoorzitter | Lid Raad van Advies | Strategisch adviseur | Personal coach voor DGA's | Public Speaker

Ik ben bereikbaar via deze contactgevens of dit contactformulier. Mijn profiel staat uiteraard op LinkedIn

Interviews en artikelen 2020

Blogs in vakbladen

RetailTrends

EntertainmentBusiness

 Owolar.nl

RetailOutlook.nl

  • De barcode (r)evolutie en de kansen in de waardeketen
  • Je klant écht raken is onbetaalbaar
  • Waarom winkels waarde hebben - de mediawaarde van winkels deel 2
  • https://retailoutlook.nl/artikel/3578-de-winkel-draait-door-de-mediawaarde-van-winkels-deel-1
  • https://retailoutlook.nl/artikel/3521-digitale-lokale-winkelstraten
  • https://retailoutlook.nl/artikel/3518-de-kracht-van-de-warenmarkt-beter-benutten
  • https://retailoutlook.nl/artikel/3519-retail-na-corona-4-lessen-voor-mode-schoenen
  • https://retailoutlook.nl/artikel/3520-coronacrisis-leidt-tot-een-nieuw-retaillandschap
  • https://retailoutlook.nl/artikel/3523-de-coronacrisis-en-de-retailsector
  • https://retailoutlook.nl/artikel/3524-nieuwe-impulsen-voor-winkelgebieden
  • https://retailoutlook.nl/artikel/3522-kansen-benutten-door-winkels-en-online-te-combineren
  • https://retailoutlook.nl/artikel/3526-amazon-zal-de-nederlandse-retailsector-dwingen-tot-actie
  • https://retailoutlook.nl/artikel/3525-de-drie-grote-kansen-die-duurzaamheid-retailers-biedt

Interviews en artikelen 2019

Missie: 

Olaf Wil Ondernemers Langdurig Activeren om te Renderen.

Visie:

Retailers moeten excelleren in de executie en slim digitaliseren.